Terapia manualna i osteopatia - rejestracja telefoniczna - kliknij i dzwoń 533 150 522

OSTEOPATIA WROCŁAW

mgr fizjoterapii Paulina Mozyrko

10 lat doświadczenia na stanowisku fizjoterapeuty

Osteopatia Wrocław Krzyki

ul. Tomaszowska 6/1

50-523 Wrocław

Rejestracja telefoniczna 533 150 522

Odbyte szkolenia z zakresu osteopatii

Od 2015: Studia 5 letnie na Polskiej Akademii Osteopatii w Warszawie

Zdobyte doświadczenie jako osteopata

Od 2016 roku pracuję z pacjentami wykorzystując techniki osteopatyczne.

krajowa izba fijoterapeutów logo

Posiadam prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty

Numer PWZFz 2811

Link do rejestru Krajowej Izby Fizjoterapeutów https://kif.info.pl/rejestr/

GABINET OSTEOPATII WROCŁAW KRZYKI

Czym jest osteopatia?

Osteopatia jest medycyną manualną, definiowaną jako postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne, której celem jest leczenie dysfunkcji stawowych i tkankowych (za Towarzystwem Osteopatów Polskich). W praktyce oznacza to, że osteopata w sposób kompleksowy, podchodzi do leczenia pacjenta, a proces ten obejmuje diagnozowanie oraz leczenie manualne.

Diagnozowanie w osteopatii

W procesie diagnozowania pacjent podlega precyzyjnej analizie jego stanu zdrowia. Dzieje się to na podstawie badan podmiotowych i przedmiotowych, czyli wywiadu oraz wyników przeprowadzonych przez osteopatę testów medycznych i osteopatycznych, w tym również oceny ruchomości tkankowej oraz stawowej, napięć powięziowych. Oprócz tego analizie poddaje się informacje płynące ze strony układu nerwowego, naczyniowego czy narządów wewnętrznych. Osteopata scala zebrane informacje, by odnaleźć struktury „cierpiące” oraz zaburzające prawidłowe funkcjonowanie organizmu, aby następnie je leczyć.

Nadrzędnym celem leczenia osteopatycznego jest przywrócenie organizmu do stabilnej pracy. Dzięki temu ludzkie ciało uruchamia procesy samoleczenia. Wykonywane zabiegi są skuteczne, a także bezbolesne i bezinwazyjne.

Osteopatia – techniki leczenia

Jakie techniki leczenia wykorzystuje się w osteopatii? Są to m.in.: – mobilizacje – manipulacje – techniki energii mięśniowej – techniki powięziowe – techniki trzewne – płynowe osteopatia czaszkowa

Jakie objawy kwalifikują mnie do wizyty u osteopaty?

Z pomocy osteopaty można korzystać w każdym wieku. Objawy, z którymi pacjenci najczęściej pojawiają się  w gabinecie to m.in.: – bóle głowy pochodzenia napięciowego – bóle kręgosłupa i stawów obwodowych – kontuzje sportowe i zawodowe – zespoły uciskowe nerwów i naczyń – mrowienia, drętwienie w obrębie kończyn – dyskopatie, rwa kulszowa – bóle miednicy, stawów krzyżowo-biodrowych – bóle biodra – bóle barku

Osteopatia cennik

Koszt wizyty w gabinecie osteopatii 130 zł.

Wizyty domowe na terenie Wrocławia 160 zł.

Wizyta w gabinecie lub wizyta domowa trwa do około 45 minut.

Gabinet Osteopatii Osteopatis Wrocław

mgr fizjoterapii Paulina Mozyrko Adres gabinetu osteopatii ul. Tomaszowska 6/1 50-523 Wrocław Rejestracja telefoniczna 533 150 522